Wednesday, August 3, 2011

Nice day :)

The day starts with  Devora from http://straightupstyle.blogspot.com/ . She came to Plovdiv to meet me ,  Ivelina and Veneta . 
I am very glad I met Devora , she is very nice girl , I feel good with nice people like her.
It's so cool to meet BLOGGERS  , you have so much to talk about :)  I made wonderful picture of FriChic ! She's always talking about so much interesting things and conversations with her are more than exciting ! I have to tell you that the coolest thing is blogger to take photos of blogger , as you see Ivelina made wonderful pictures of me ! Hope I see soon those girls, wonderful afternoon, thank you ;)

Денят започна с Девора от www.straightupstyle.blogspot.com. Tя дойде до Пловдив , за да се срещне с мен Ивелина и Венета (по повод проекта й)
Много се радвам , че се срещнах с Девора , тя е много приятно момиче и се чувствам добре с хора като нея.
Много е яко да се срещаш с BLOGGERS , имате толкова много да си говорите. Направих страхотна снимка на frichic. Tя винаги говори за толкова интересни неща и разговорите са с нея са повече от завладяващи. Трябва да ви кажа това , че е уникално когато блогър снима блогър и както виждате Ивелина ми направи много успешни снимки.
 Надявам се скоро пак да видя тези момичета,страхотен следобед , благодаря ви !


about my outfit 
pants:zara
shirt: F&F
flats: unknown
bag:zara
belt : moschino
sunglasses : D&G


  


Devora:) www.straightupstyle.blogspot.com



soon more pictures from this day :) 














  
Ето я - страхотна снимка , много съм доволна

6 comments:

  1. Разликата ,когато блогър прави снимки на блогър е ,че снима така,че да се забележат интересните детайли в облеклото.Ивелина ти е направила страхотни снимки :))

    ReplyDelete
  2. Да , много съм доволна , ако знаеш колко е сладка всичко ми казва , погледни насам натам , ръцете краката , от това има нужда всеки блогър , отсрещния човек да има комуникация и да гледа какво снима. Аз страдам от липсата на добър форограф и найстина оценявам такъв момент. Понякога се обличам всичко е страхотно , но нямам кой да ме снима.

    ReplyDelete
  3. научих за теб от срещата ми с Девора днес и, трябва да призная че блогът ти много ме впечатли:) поздрави от София:)

    ReplyDelete
  4. Снимките наистина са станали уникални, но то с такъв модел... прекрасна си!
    И на мен ми беше много приятно, срещите м/у блогъри са винаги заредени с положителни емоции :)

    ReplyDelete
  5. Браво, чудесни снимки е направила Ивето, но и твойта е много добра :) Много приятен стил имаш, харесва ми! Поздрави

    ReplyDelete