Saturday, August 20, 2011

Menswear

It's a great pleasure for me to wear menswear. My dream came true , those incredible vintage LEVI'S jeans are now mine (they came from Paris ;) )  . I have another pair in darker color  :) This men's shirt is amazing too ,and it fits me perfect because is for a very skinny guy :D Don't you think I look so preppy ! I felt incredible with those clothes , so happy with them , because I searched for this shirt and those jeans so much time ! Hope you enjoy it :) 

Страхотно удоволствие за мен е да нося мъжко облекло ! Моята мечта се сбъдна: тези невероятни vintage LEVI'S са вече мои(от Париж са ;) )  Имам още един чифт в по-тъмен цвят. Тази уникална мъжка риза е супер също и ми е почти размер защото е за слабичък момък. Ох, чувствах се супер уникално с тези дрехи , толкова бях щастлива в тях , защото търсих тези дънки и тази риза толкова дълго време. Надявам се да ги харесвате.

shirt: vintage
jeans: vintage Levi's
sunglasses: D&G
belt : vintage Moschino
wedges: atmosphere

p.p. Wish me luck! I am searching for a new home


hair and make-up by Maria (Deja Vu Salon Plovdiv) . I am not usually wearing so heavy make-up It's because of a wedding event











4 comments:

  1. Прическата ти е страхотна. Много обичам плитки.
    Успех в търсенето на новия дом. И на мен ми се наложи да мина през това.

    ReplyDelete
  2. With every new outfit you became in my favorite blogger!

    ReplyDelete
  3. Супер аутфит, синята риза и винтидж Левис е красота за очите! Прическата ти също е много готина.:)

    ReplyDelete
  4. Страхотна прическа!!! Ще издадеш ли координатите на Мария?

    ReplyDelete