Wednesday, June 22, 2011

РЕНЕТА КЛИСАРОВА РИСУВА.../ Reneta Klisarova draws...

Do you actually like my different style. I love my drawings and my models . I love them like they are my children. I hope you like it. I am preparing for university portfolio :) The most important thing for me is to express myself :)
Харесва ли ви наистина моя различен стил . Обичам рисунките и моделите ми. Обичам ги всякаш са ми деца! Надявам се да ви харесват. Аз подготвям портфолио за университета!Най-важното за мен е да изразя себе си , не знам за другите :)
IMG_1241



design course : Dizain 54 (for more info ask dizain54@abv.bg)

9 comments:

  1. Много са хубави! Мога ли да те попитам за къде подготвяш портфолио?

    ReplyDelete
  2. Нов Български Университет , миличка:)

    ReplyDelete
  3. хехе:) Май ще се засечем :D и аз за там приготвям портфолио! Иначе стискам палци!!!:)))

    ReplyDelete
  4. Рисунките ти наистина са страхотни! Харесва ми това, че имаш стил :) Aз обикновено рисувам примерно 10 неща, всяко коренно различно от предходното :D Сигурна съм, че ще те приемат. Ако си овършала топ-теста вече си вътре! :)

    ReplyDelete
  5. Стилът ти се отличава с изключителен шик. So french, so pretty!

    ReplyDelete
  6. Успех и на тебе Ellaine , ще се видим , като ме видиш да кажеш "ХЕЛОУ" аз съм на 23 в 10...
    Благодаря ви Tony и Bittersweet
    Топ теста отдавна беше и съм доволна от него.Сега чакам специализираните изпити.
    И , да... моите неща са parisian chic & streetstyle ... нещо не се вдъхновявам да рисувам бални рокли с милион елементи :) Не знам дали това е хубаво , но това съм аз и ще представя това , което ми харесва.. Ако пък не ме одобряват... здраве да е..:)

    ReplyDelete
  7. хехе, изчакай ме след изпита, аз съм след теб, тамън ще си поговорим, как е минало а и ще ти разгледам портфолиото :) и още веднъж - успех! :)

    ReplyDelete
  8. Страхотни са скиците.Дано и изпита мине добре.

    ReplyDelete