Saturday, June 11, 2011

Prom Photos


My guests are very beautiful 

I am loved!

Hairstyle by Mariya (Deja Vu)


I am loved !


I am happy
















OH yeah , the official photos from the photographer arrived and I am very very happy :) The pictures are amazing. Many thanks to Dilyana Popova and Tanya Sanchez (ДИЛЯНА ПОПОВА - 0885 710 663) 


Най-после снимките от бала ми пристигнаха и съм много много щастлива. Много благодарности на фотографките ми. За мен това беше един незабравим ден , всичките ми гости бяха прекрасни, красиви и всички много ги обичам. Благодаря на всички , които се погрижиха за мен , най-вече на майка ми -тя направи този ден един от най-хубавите в живота ми.



dress : BCBG MAX AZRIA , SHOES AND BAG - KARREN MILLEN
Make-up - Slavi Stoyanov
Hair- Mariya (Deja Vu)
Nails- Lilly (Deja Vu)



3 comments:

  1. Много красива и стилна абитуриентка! Който си го може, си го може! БРАВОООООО! :))

    ReplyDelete
  2. Напълно се присъединявам съм Неси-много красива и стилна абитуриентка!

    ReplyDelete
  3. Beautiful blog and fantastic pictures!

    Do you like flowers fantasy? Come to my blog :)
    The yellow ball

    ReplyDelete