Sunday, July 24, 2011

new stuff

There is no way to not fall in love with this skirt. The color screams : TAKE ME , TAKE ME !
There is no way to resist the sale. I have new bag , skirt, shirt, blouse and even boots for the winter 

Няма начин да не се влюбите в тази лилава пола. Цветът крещи : ВЗЕМИ МЕ , ВЗЕМИ МЕ !
Няма начин да устойте на намаленията. Имам нова чанта , пола , риза и дори зимни ботуши.


p.p It's so cool to meet a reader. In fact my blog is not so popular
Много е готино да срещнеш читател. Все пак блога ми не е особено популярен :)
  
 

4 comments:

  1. полата е страхотна Зара нали?- Огледах я хубаво в магазина :) p.s. Как мина изпита? Сигурна съм,че е минал О.К. - Професорките бяха много симпатични :) Дано да се видим октомври в НБУ! :)

    ReplyDelete
  2. В комбинация с тази блуза полата наистина е неустоима. Интересно ми е ти с какво би я комбинирала :-)

    ReplyDelete
  3. Полата и на мен много ми харесва! Нямам търпение да видя как ще я комбинираш в тоалет :) Сигурна съм, че и другите покупки са много хубави.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete