Saturday, March 19, 2011

НЕДОВОЛСТВО

ФАКТИ , КОИТО НЕ МОГА ДА ПОНЕСА :
1. Луксозните бутици в София (столицата на България) се броят на едната ми ръка
2. В София , в луксозен магазин , където продават YSL, DIOR, CHLOE , GUCCI работят магазинерки с мазни коси 
3. Тези магазинерки са си научили уроците ... (ДОСАДА) 
3. Същите магазинерки имат развлачени панталони , мазни кожи и са супер "СДЪФКАНИ" :D
4. В друг ОЩЕ ПО-ЕЛИТЕН магазин , в които продават марки като : Fendi, Alexander McQueen, Roberto Cavalli , Balmain, Gucci, Barbara Bui и т.н. шефката/управителката (не знам точно) е толкова досадна , че е чак е незъзможно. 
5. Как може тази жена да си позволява да налага мнение , на когото и да е било .
6. Как такива жени не разбраха , че са адски досадни 
7. Как такива нахалници не разбраха , че освен тях има и други компетентни хора, на които им харесват други неща.
8. И как тази управителка прилича на фолк певица.
9. И защо  трябва тя да ме убеждава , кое да харесвам...
10. Ужасно се държеше с останалата част от персонала , много лошо впечатление прави това. Не е възпитано , бе !
11. Повече няма да стъпя там... БОЛЕШЕ МЕ ГЛАВА (Честно!)(ВЕЩИЦИ!!!)
 12. ЖАЛКО , че такива гениални брандове са продавани , от толкова заблудени и досадни хора.
13. Защо съществуват т марки като "ASTELLA" , "ZORY" и т.н. ЩО ЗА ПОДИГРАВКА?!


14. Единствено в D&G персоналът е приятен ! 


Когато започнах да се занимавам с този блог си обещах да не пиша лоши неща и какво не ми харесва ... Но все пак това е  реалност . Съжалявам!


ЕДНА ДОБРА НОВИНА: Купих си прекрасна рокля за бала, много съм доволна. Не е някакъв сатен (Пффф...) или копринка (УХ).... не е дълга рокля с камъчета , пера и всички цветове на дъгата (УРААА!) 
Много съм щастлива................................,ОБАЧЕ ....................... В БЪЛГАРИЯ НЯМА ОБУВКИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ЪЪЪЪЪ!)Някой добър човек да метне едни Лоботенки от някъде , беее! Или поне едни Киркуудки... ! Сиви ... 12 см. МОЛЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. Хаха, разсмя ме с глас. Това ми напомни за един мой опит, който ме шокира преди две години и още като се сетя, ми носи усмивка. В бутика на Crizia & Bordi(може и да не съм изписал името правилно) на бул. Витошка влязох, за да видя какво предлагат. Нямаше жива душа, а аз понеже имам слабост към женски обувки, започнах да ги разглеждам. От единия ъгъл, буквално като от нищото, се чу един арогантен женски плътен глас, който каза-обувките не се пипат, защото остават отпечатъци по тях. :D :D :D Не знаех дали ми се причува или наистина го казва. :D :D :D

    ReplyDelete